Friday, February 24, 2012

23FEB2012

 
HELLO (: haha (: cerita dia macam nyh, konon konon nak call pukul 12a.m. tapii? aku tertido haha kalau aku da h tido tu, mmg susah la nak bukk mata balik :D amer call mcg pun aku takbangun bangun haha (: pukul 5:30a.m. aku terbangun terus carik hp. bole pulak time tu jam ad dekat tangan hihi (: jantung nak tercabut sebb kabut sangat. pukul 6:30 mcm biase siap pergi sekolah :D dekat sekolah simpan tenaga sebb nanti nak call lagi msty mengantuk.

1:10a.m. aku sampai rumah terus tgok hp. tade ap ap pun, hampe jeh hidup -,- tungu punya tunggu dah pukul 2:30 , dol cakap pukul 1:20p.m. bukannya 2:30p.m. over sangat nyh. dah tu call call sampai pukul 3 lebih kawan aku cll ajak pergi beli barang. aku pun "okay jap tunggu"  pukul6 aku balik. semua takpersan. mama lagi la aku dah dekat bilik pun bole lagi mcg tanya "bile nak balik?" haha

dah call call bukan senang kiteorang nak gelak. selalu ayat semua nya ad tanda "!!" haha (: amer cakap dia teringin nak makan burger dekat tasik lepastu bawah pokok kelapa dgan aku. hahahahha (: tapi dia takcakap tasik dia cakap pantai. :D ttwangsa ad pantai ke awak??aku dah fikir dah "buat nya kelapa tu dah jatuh atas kepala, langsung takbole nak buat ap dah" haha (: lepastu aku ada cakap ap tah, tapi dia dgan lain, haa! kan dah malu :D hihi dah call call sampai pukul 12p.m. mmg mengantuk gila la kan. haha tapi seronok (:dgan suara nobita lagi, :D

No comments:

Post a Comment