Friday, February 24, 2012

SEKOLAH (:

HI (: haha buat penat aku jeh bangun pagipagi pukul 6:30a.m. haha (: sampai sekolah macam biase la kan hari jumaat baca yassin dah abes tu ad sportcheck ap tah -,- aku ada kelas seni so terus pergi seni tak beratur, lepastu ad budak tu pakai baju KL cikgu tanya terus cikgu cakap dekat pegawas suruh budak pakai baju sukan balik rumah tukla baju, hihi :D mmg tak la kan aku nak balik tuka baju patu datang sekolah balik, haha bodoh sangat nyh (: 
dah kelua  tu mmg senyum jeh la kan, nak marah kenape? cikgu dah bagi balik ahah (: ramai pergi makan kat  kedai, malas la nak pergi kedai makan. kat rumah ad makanan. kawan aku cll makdia suruh jemput, aku pun temanla kan, patu dah pukul 9 lebih aku balik la rumah, nak dduk lua buat ap kenn? haha (: nanti msty cikgu dapat banyak complain sebb budak ramai takmasuk kelas. sape suruh balik. mmg takla nak balik hanya sebb nak tuka baju jeh , piuhh -.- haha (:

No comments:

Post a Comment