Saturday, February 25, 2012

25FEB2012

Hi korang (: hehe  nak story sikit nyh, smlm sepatutnya aku, bubu, shyra dgan izdihar kene pergi taman layang layang :D ad projek sikitt, haha . tapi takjadi ): bole pulak dia payunk kata takjadi -,- puihh. okay tape banyak lagi benda kite bole buatkan (: pagi pagi pukul 10:30 bubu dah datang rumah aku "woii mengantuk laa" haha. mula mula aku ajak bubu masuk dia kata nak dduk dekat depan okay tape aku pun teman dia kat depan, tgah  tgah borak tibetibe shyra datang bagi salam, padahal kiteorang dekat depan dia pun terkejut tgok, haha (: dia bising bising nak beli makan tapi helmet tade, kat rumah aku setakat helmet pelik tu ad la, shyra pun ad helmet pelikk okay faham faham jeh la hihi :) dah tu shyra suruh ikut dia cepat, aku suruh bubu pergi, dia kata taknak korang pergi la. aku takbanyak cakap terus naik. pergi kedai beli nasi lepastu beli air -,- takpakai helmet pun. shyra jeh over takot la kan.

pukul 11:30 masa dekat kedai, mama bole call tanya kaka kau mana? amboii takkan takperasan aku punya lama tade dekat rumahh, satu jam kemudia baru dia carik -,- sampai rumah aku terus ajak bubu masuk bilik cerita sebb kat lua panas kan. dah cerita cerita dia ajak ttwangsaokay aku pun bagi tahu amer -,- punya la lama aku nak cmfrm kan kat diaa. okay pukul 3 kiteorang gerak sekali dgan shyra, fana naik teksi. naik train lama la kan nak sampai ttwangsa. dah sampai tu tunggu amer terus pergi ttwangsa. sampai sana borak borak beli makanan terjun tasik semua ad la kan (: amer nak tangkap gambar dgan kuda, teringat kat gigi, haha (: pukul 5:30 abang bubu datang emput dia, aku mama jemput ): engadkan dah takdapat lepak dgan amer sebb balik. tgok tgok mama suruh amer balik sekali. 

sampai jeh rumah mama bole pulak suruh aku dgan amer kemas kereta buang habuk -,- tape dah biase dah kenn. lepastu ajak amer masuk semua aku bukk laptop maik laptop dgan amer kat depan tv. dah tu masuk gambar semua. patu mama suruh buat kerja mama sikit. dah tu kawan mama dah sampai. mama kata "jom kak hantar amer dekat atas", aku pun dgan bawak hp jeh naik atas. sampai atas suruh mama snap gambar satu. 

tibetibe kawan mama ajak makan sekali aku pun okay naik jehh (: dah tu pergi makan dulu tgok cerita ap tah. kelaka gilaa. dah makan aku engad nak baik dah rupanya mama bawak pergi karokea dulu, amer malu malu nak nanyi -,- kalau bole semua lagi dia kata taktahu. dah abes karokea kiteorang hantar amer balik dekat train :D okay bila aku tgok balik gambar kiteorang tu, nak tergelak sorang sorang pun ad jugk <3 hahahha (:

nyh ad gambar separuh dekat bawah :D bubu amek senyap senyap. ap ap punn ILOVEYOUBIEE <3 ILOVEYOUKAWAN <3





No comments:

Post a Comment