Wednesday, January 4, 2012

FIRST DAY SEKOLAH (:

pukul7:05 aku dah gerak pergi sekolah, wahh awalnyaterharu la jugk kenn n.n .sampai sekolah aku dduk dekat tmpat aku selalu dduk dulu. lepastu tibetibe intan dengan bubu tegur and then dyorang dduk sebelah aku. okay aku pun borak borak sambil tgok gelagat semua orang first day sekolah -,- hahaha (: dah borakborak ternampak pulak cicie,ainie dengan fatih aku pergi dekat dyorang. pening takfaham ap ap pun dyorang cakap. kabutt sangat n.n .loceng bunyikk kringggg 

err bising jeh, tak bercerita lama pun. hahaha (: tape dengar la cakgu cakap nanyi lagu negaraku, wilayah dgan lagu sekolah. cakgu cakap "okay form4 nanti pergi dewan ad taklimat" rasa kaku jeh bila cakao form4 :D okay dah tu kene sedar. ohh bosan gila masa dekat dewan tu, kene dengar ckgu cakap jehh taksyokk la :/ rehat lepastu masuk dewan balek. ohhmaiig penat do dduk dewan jeh, cikgu nyh pun -,- takreti nak senyap ke, asyik bercakap jeh, takpenat eh? hahaha (:

matimati aku engad harini hari isnin, rupanya rabu hahaha #punboleh. beli buku tulis, aduhh beratnya nak kene bawak -,- anyone? haha over jeh. ankat sendiri la jawap nya. dah la panas terik balek balek tgok nenek tade -,- awalnya nenek kelua pergi kerja, rupanya amek adek sepupu aku y dua orang tu balek sekolah, tadikkan pun kenn (: balek nenek terus masak, dah masak tu nenek suruh aku makan aku cakap "ha nanti la makan" ha ha ha takmakan makan, terus tido. haha.

bangun tido dah pukul5. okay mmg takelok pun tido lepas asar n.n dah makan semua dduk tgok tv, lepastu baring. dduk balek. baring balek. sampai pukul7, baru la aku nak sebok sebok tgok kain. haha (: aku dduk depan tv sampai start buletin utama. haha turn atuk pulak tgok cerita dia. almaklom la astro dekat rumah nyh 1 jeh ad. haha (: dah pukul9 mama kelua. sampai la sekarang, aku dduk sorang dlam bilik :D

No comments:

Post a Comment