Tuesday, January 10, 2012

CITA CITA (:

11/1/2012 waktu Bahasa Inggeris (: teacher cerita pasal depression, ap depression tu? -,- haha(: dah cakapcakap. lepastu tah macam mana bole pulak teacher tanya citacita, sorang sorang pulak tu dia tanya. okay tanya tanya lambat sangat sebb aku dduk depan sekal, so sempat la aku berfikir ap cita cita aku.haha(; baru nak fikir kenn n.n . lagi dua orang turn aku, y sorang nyh bole cakap designer, teacher dengar design. teacher tanya la "design ap? food or what?" dia bole cakap "human" haha satu kelas gelak. teacher terkejut lepas dia cakap human. iye la design human, y sorang nyh cakap "mana bole, allah jeh bole design human" haha (: dah tu turang sorang lagi, and than turn aku pulak nyh ecehh senyum lebar nak cakap. lepastu bole pulak teacher tanya nama sorang sorang aku buat muka -,- terus dduk. lepastu teacher cakap balek ehh saya taktanya you lagi. "what your ambition?" aku dengan bangga nya cakap "makeup and hair stylists" patu teacher cakap beauty ap tah, aku takingat -,- ops opss sebelum tu teacher cakap "oh ad gaya" mwhehehe :D

No comments:

Post a Comment