Saturday, December 31, 2011

NEW YEAR

11:30P.M. aku dekat train tunggu maksu, malas nak naik teksi takot pulak :) ececeh mengade ngade jeh. aku punya la tunggu lama sampai 11:50P.M. tade la lame sangat, tapi tekpernah maksu jemput lama cenggitu -,- tgok tgok kereta myvi berenti kokly pun bukak tngkap suruh naik. aku naik tgok ramai. 4orang besar, 2budak kecik. hahah penuh (: aku cakap ramainya. maksu jawab " mmg la, kiteorang saje nak jemput kau ramai ramai, kalau tak nenek dgan atuk nak jemput jugk, tapi takpayah la sampai dua kereta nak jemput. aku pun bia jeh la, rupanya dyorang nak berenti dekat permaisuri tgok bunga api. 

dah penat penat tgok tu, kiteorang pergi mcd drive thru. masa nak amek baki, tak macam mana aku boleh cakap buih(buah) "nanti maksu boleh jual buih" hahaa (: dyorang gelak gelak, patu tah macam mana kokly bole bukk cerita pasal selua maksu, patu maksu cakap licin, jadi lincin dah macam anak buah dia sebut licin, haha (: kiteorang semua gelak la, dah gelak gelak semua otw balek rumah. air tumpah bagai la macam macam, balek rumah makan. patu bising bising la (: okay dah biase dah bising bising tu,

nyh gambar semalam kite orang amek, sikit jehh.

 with maksu
aku&azreen

No comments:

Post a Comment