Monday, December 19, 2011

CERITA SEMALAM (:



assalamualaikum, hello, selamat petang hahaha (: semalam pergi desa water park dgan amer. mula mula amer datang btr sebb mama nak hantar. so aku pun kata "takpayah datang rumah la nanati mama jemput dekat train lagi 10min mama sampai". tunggu punya tunggu ad jugk la dalam 30min kan -,- pukul 10:30 kat rumah aku tade sape pun yang bangun lagi makanan pun tade. aduii perut lapa nyh. patu tibe tibe mama call suruh naik atas mama kat atas. aku pun jalan jalan punya jalan #eceh macam jauh pulak aku jalan. haha :D masuk jeh kereta cakap nak pergi makan dulu lepastu amer call. malas nak dgar dia punya bising aku cakap "ha nak sampai dah nyh dalam kereta dgan mama".

sampai train jemput amer, patu kawan mama cakap"oh okay la nyh" mmg la dia cakap okay sebb kulit dia pun sama macam amer jugk hahahaha(: okay taklawak -,- dah jemput tu mama nak terus pergi hanta amboi takkan takingat aku lapa. aku bising macam macam la. patu pergi makan amer tibe tibe jadi blurr aku cakap dia pergi ikut padahal saje kene kan dia. haha (: dah makan tu sampai desa waterpark pukul 11:50 ceggitu la. sampai sampai jeh kiteorang bising iye la selalunya aku mama y buat. nyh smlm semua aku nak buat sendiri -,- patu beratur nak beli double tube tu, tapi hampeh y ad single tube jeh.

aku dgan amer berebut la dalam kolam tu. lepastu konon konon dia nak jadi orang hebat la kan, berenang lepastu nak langgar bntot pakcik la. langga kepala orang la, ahahah (: dah bosan guna single tube tu beretur beli double tu pulak. naik gelongso tu amer buat lawak. taknak masuk kaki. hahaha(: patu pergi sana pergi sini, dah penat pergi dekat locker tu. amek duit beli keropok  patu amek hp. amer nak amek gambar. macam macam sekejap kat sana la kat sini la. sampai orang y jaga kolam tu gelak. hahaha(:

dah pukul 5 mandi suruh mama jemput. mama dah jemput kiteorang pergi jusco dulu mama carik ap tah. aku dgan amer pergi giordano beli baju. dah jalan jalan maghrib kiteorang dduk starbuck kejap lepaskan maghrib dulu. lepastu pergi makan dekat taman tenaga, lepas makan hantar kawan mama dekat leisure sebb kereta dia parking sana. amer ikut kawan mama sekali sebb sekali jalan kawan mama duduk sungai buloh dekat dekat la kan.

p/s: seronok walaupun ad menyakitkan hati hahahaha :D

No comments:

Post a Comment