Tuesday, November 22, 2011

kampung (:

okay nak cerita nyh, hehe (: snyh lh nak cerita nyhh. janji tau? okay janji  muhehehehhe. sebenarnya bukannya ad ap ap pun. cuma nak cerita. 10DECEMBER2011 nyh aku nak balek kampung aku, ececeh kampung aku lh kononnya kan. berangan jeh kampung sendiri "sedar diri sikit tau kampung kau tu dekat btr dgan langat jeh zamira syafiqah oyy!" hahahaha (: talk to myself <3 brrr~ okay back to topic, ceritanya nenek tanya aku nak balek kampung tak? act dulu aku selalu balek kmpung dgan nenek. start form1 dgan form2 aku dah jarang balek kmpung dgan nenek.sebb ad jeh busy aku nyh.  hhhaha (: tibe tibe pulak smlm nenek cakap nenek nak  balek. heyy msty lh nak ikut  #tu pun kalau free lh kan. hahaha, okay dah taksabar nyh. dah lh eytu jeh kot cerita aku, esok  sambungg japjap tngu nak cakap nyhh  HELLO ALOR SETAR I'M COMING !!! okay dah eytu jeh lh (:

No comments:

Post a Comment