Wednesday, November 23, 2011

blog

hello assalamualaikum korang. okay nak cerita nyh. mule mule kan ceritanya macam nyh. -,- . belum cerita lagi takkan dah buat muka kot, adoyy korang nyh relex lh okayy :) mula mula ceritanya cenggini pada suatu hari ad orang cakap dekat zamira syafiqah blog dia taklawa lh ap ap jadah lagi lh dia cakapkan. okay tape aku terima jeh dagn cakap TERIMA KASIH :) ha kan! siap buat muka smile lagi tuu -,- 

okay nyh nakcakap tau tauu, cuma nak cakap jeh, suke hati saya lh nak buat blog macam macam mana pun. nak kata taklawa? eh bialah dah eytu y saya nak buat, suke hati saya lh, takkacau awak awak dan awak pun kan! taksuruh awak tgok pun BLOG NYH :)  and last TAKMEGHARAP LANGUSNG ORANG Y MACAM AWAK TU TGOK BLOG SAYA!! :)

SEKIAN TERIMA KASIH (:

No comments:

Post a Comment