Saturday, December 3, 2011

ombak rindu


hahaha(: semalam pukul 12:45a.m. dekat MBO ampang. tgok sorang sorang jeh): baru bole amek felling. hahahaha(: sumpah cerita nyh sedih do. wahh first time aku menangis tgok wayang! jiwang pulak aku nyh. brr -,- buat malu jeh dah lh kat sebelah tu ad makcik, makcik tu dduk mantain jeh tak bergerak pun. aku nyh jeh, gerak gerak sampai popcorn jatuh lh, mula mula tu masuk relex lagi makan popcorn minum air sebb macam taksedih tapi lepas tu terus takusik makanan dgan air tu, kusyuk siol! semua part sedih lh, taktahu nakcakap mana y sedih, sebb semua aku nangis. muahahahahha (: jiwang do aku time tu! mmg kelaka lh kan. kalau aku cerita dekat orang, hahahahhak! sekali cukup laa tgok cerita tu, sedih sangat. kalau orang ajak tgok kali kedua pun aku taknak. hahaha okay eytu jeh lh nak cerita. kbaii (:

No comments:

Post a Comment