Wednesday, November 9, 2011

8NOV2011

biase lh setiap hari dengan perangai aku. buat orang marah & sakit hati, muahahahaha (: macam cikkiah membebel satu rumahh, bila dah penat masuk bilik  tido dgan adik, hahaha. mama carik dekat depan tade. rupanya dalam bilik tido dah macam orang baru lepas balek perang, hahahaha (: 

mama: amir kenapa tido atas badan kakak? takbernafas kakak nty.
amir: sebb seronok lhh.
mama: bole ke kau bernafas kak?
aku: bole kan jeh lh. dah mengantukk.

petang tu mama masak keropok #terharu. takpenah penah mama nak masak secara tiba tiba. hahaha. patu aku dgan muka takbersalah pun makan sekali keropok tu. and then mama cakap, ha tau pulak kau nak makan kan. engad kan nak merajuk jeh. hahahah(: bila dah mengantuk mmg lh buat perangai. malam tu tgok cerita al-hijab. saja takut kan adek cakap. dekat dapur ad ghost. dia punya lari pergi dekat mama. patu jerit jerit. adek aku nyh perempuan ke lelaki? hahaha(: dah cakap cakap semua. tibetibe teringat nak cakap kokoa.

aku: mir takut dgan kokoa tak? #hantu
amir: taktakut punn.
mama: ghost adek takut tak?
amir: takut lhh.

#peliknya. ghost dia takut, kokoa dia taktahu. haha benda sama jehh,

lepastu aku dduk depan tv balek tgok tv. tiba tiba dengar adek aku memebelel dekat mama pasal abang dgan kaka dia buat dia. hahahaha(: tapi mama asyik bela kiteorang. dia pun membebel lagy kuat sambil menangis gosok gosok mata bagai. hahahaha(: kiteorng hanya mampu trsenyum. sebb kalau gelak nty dia lagy bising. hahaha (:

No comments:

Post a Comment