Sunday, October 9, 2011

HOLIDAYS

hello all :D hahaha sabtu dan ahad pergi Port Dickson bersama ibu , nenek dan sepupu sepupu hee :) pergi takrancang pun. doa banyak banyak dapat bilik. hahah (: plan malam jumaat. sebb malam tu ad party cowboy . wowww! hahaha (: janji pukul 8pagi gerak. paling kurang pun pukul10 dah sampai. tapi.... hahha pukul11 baru gerak sampai pukul1. dah sampai carik hotel apprtment. wahh punya lama mencari, dah dapat tmpat patu ad y bilik tak best, ad y pantai jauh kolam dekat. haihh macam macam lah. last sekali lapar. nampak kedai 'cowboy place" ah makan jeh lh dekat situ jam dah pukul3. haha borak borak nak amek tempat y dekat mana. lastlast tmpat biase pergi tu, hahaha (: sampai sana penad. so guling guling dluu :) tengok dyorang memancing, haha kelaka, sorang anak nelayan. sorang baling senget, sorang taktahu buat ap. hahah (: dahpukul4 pergi jalan tepi pantai. dah naek bilik. kaksepupu"kakinda" ajak karokea.   haha ap lagy ekot jeh lh dah dia nak belanja. orang kata rezeki jangan ditolak, haha :D dah karokee tu sampai pukul7 engad nak tambah sebb sibodoh tu buat perangai sial dia. err tak function ! tapi maghrib lhh ): tape esok masih ad, haha malam tu papa call nenek cakap nak datang dgan anak anak dia. #masih menunggu mcg daripada "A" hm. cuba untuk melupakan dia, tapi kiteorang takpikir kan orang lain. sebb perut dah lapa" pergi makan" , haha (: malam tu aku buat perangai biase. tido dgan baju y "A" beli. haha (: taknak bagy orang nmpak aku ttup selimut satu badan. malu orang nmpak ^_nenek pngel aku baby #sebab selimut pun tngu orang selimut kan. hahaha , esok pagi tu akak sepupu aku"nina" dah bising suruh bangun, ahh baru pukul 7.50 aku kata japjap lagy 5min. pukul7.55 dia kejut. aku cakap lima min lagy. bila dah pukul8 dia kejut marah. aku terus bangun.#dia nak cepat sebb bf"zul" dia dekat bawah err -,-. dah mandy mandy pukul 10 sampai hitam. balik bilik tgok ibu tade, wahh nak buat macam mana nyh. aku suruh zul ankat nina naek atas bia dia panjat. bia lepas dia dulu kesian dekat dia. patu bila time aku aku kata "tape korang naek lh bia kite dduk bawah" last last nina suruh naek. aku pun naek. suruh bf dia ankat, bila 3orang dah sampai atas tgok ibu dah balek -,- sedihh! masuk tu mandi, makan kiteorang terus pegy karokea 1 jam dgan fmly. 1 jam lagy kiteorang 3 orang, haha sampai suara tade#walaupun masih tgah bengang tapi huat macam orang tgah gembira gila. hee:D pukul2 balek. sngah nilai. pukul6 gerak balek. hahaha (: ap ap pun penat do.hahaha:D

No comments:

Post a Comment